Délka záruční doby:
5 let na – Dřevěná okna a vstupní dveře, na plastové okna a vstupní dveře. Poskytovaná záruka platí při dodržování návodu na obsluhu a údržbu oken.
10 let na – Na povrchovou úpravu ADLER, řady Elements pro dřevěná okna vyrobená z jehličnatého dřeva a to bez nutnosti použití jakékoliv údržby. Záruka je poskytována společností ADLER.
2 roky na – Příslušenství (dveřní zámky, samozavírače, kliky, madla, vložky, žaluzie, sítě proti hmyzu, venkovní a vnitřní parapety apod.)
2 roka na – Na zednické práce.
Více na – záruční podmínky
Záruka ADLER:
Skladba laku ADLER řady Elements na bázi vody je, jak ukázaly uvedené výsledky výzkumných ústavů, mimořádně kvalitní a trvanlivá. Z toho důvodu společnost ADLER poskytuje na namořená a nalakovaná okna z jehličnatého dřeva, která jsou vystavena povětrnostním vlivům, záruku v trvání 10 let bez nutnosti pravidelné údržby.
Prodloužená záruka na 10 let na lazury a barvy ADLER řady Elements bez nutnosti pravidelné údržby
Podmínky záruky:
- Špaleta musí mít alespoň 100mm
- Sklon parapetu – zajištění odvodu vody
- Ochrana oken během stavebních prací
- Nutná pravidelná kontrola stavu povrchové úpravy oken a dveří
- Ohlašovací povinnost poškození do 60ti dnů od vzniku škody
- Okna a dveře musí být vyrobena z jehličnatého dřeva, nebo meranti
Záruka se nevztahuje:
- Na nalepovací, předsazené příčky a dřevěné okapnice u rustikálních oken
- Parapety, obložení či olištování oken a dveří
- Ozdobné překližky na výplních vstupních dveří
- Okna trvale vystavena extrémnímu zatížení vodou
- Vady vzniklé nepoužitím okenních paropásek
- Mechanické poškození lakového filmu (montáží, kroupy, cizí tělesa…)
- Okna namontována v nadmořské výšce nad 1600m.
- Okna v budovách o více než 5ti podlažích.
- Poškození vzniklé relativní vlhkostí převyšující 60% v místnosti
Doporučení:
- Každoročně ošetřit okna a dveře udržovací sadou Pflegeset
- Pojistit okna a dveře proti kroupám (živelná pohroma)
Nad rámec záruky Vám nabízíme, pro zajištění bezproblémové funkce Vašich oken a dveří a jejich dlouhodobé životnosti celou řadu servisních úkonů, prováděných, ve výrobním závodě k tomuto účelu vyškoleným pracovníkem.
Servisní prohlídky a zásahy nabízíme za výhodné ceny a jsou plně hrazeny zákazníkem (činnost nad rámec záruky).
Servisní prohlídky jsou dobrovolné a jejich provedení je zcela závislé na přání zákazníka.
Servisní technik nejprve provede vizuální kontrolu a kontrolu funkčnosti jednotlivých prvků, na jejímž základě stanoví rozsah prací a cenu servisního zásahu.
Průběh servisní prohlídky : standard
- Vizuální kontrola prvku
- Kontrola těsnosti prvku
- Kontrola funkčnosti, profilu, skla a kování
- Očištění, promazání a seřízení kování
Průběh servisní prohlídky : nadstandard
- Obnova nátěrového filmu z venkovní strany
Intervaly servisních prohlídek :
První prohlídka – kontrola jednotlivých prvků a seřízení kování bezprostředně po montáží před předáním díla zákazníkovi – tato prohlídka je bezplatná.
Následné prohlídky – v intervalu každých 12 měsíců ( nejlépe vždy v měsíci, kdy proběhlo předání a převzetí díla zákazníkem ) – tyto následné prohlídky jsou hrazeny zákazníkem.
Z praxe máme ověřeno, a věříme tomu, že pravidelná kontrola a údržba oken a dveří, spojená se správnou obsluhou a péči přispívá ke zvýšení komfortu Vašeho bydlení, k Vaší spokojenosti a v neposlední řadě ke snížení nákladů potřebných k vytvoření pohody Vašeho domova.