Servis a záruka

Délka záruční doby:

5 let na – Dřevěná okna a vstupní dveře, na plastové okna a vstupní dveře.                                                                         Poskytovaná záruka platí při dodržování návodu na obsluhu a údržbu oken.

10 let na – Na povrchovou úpravu ADLER, řady Elements pro dřevěná okna vyrobená z jehličnatého dřeva a to bez nutnosti použití jakékoliv údržby.  Záruka je poskytována společností ADLER.

2 roky na – Příslušenství (dveřní zámky, samozavírače, kliky, madla, vložky, žaluzie, sítě proti hmyzu, venkovní a vnitřní parapety apod.)

2 roka na – Na zednické práce.

Více na – záruční podmínky

 

 Záruka ADLER:

Skladba laku ADLER řady Elements na bázi vody je, jak ukázaly uvedené výsledky výzkumných ústavů, mimořádně kvalitní a trvanlivá. Z toho důvodu společnost ADLER poskytuje na namořená a nalakovaná okna z jehličnatého dřeva, která jsou vystavena povětrnostním vlivům, záruku v trvání 10 let bez nutnosti pravidelné údržby.

 

             Prodloužená záruka na 10 let na lazury a barvy ADLER řady Elements bez nutnosti pravidelné údržby

 

Podmínky záruky:                                                                                     

  • Špaleta musí mít alespoň 100mm
  • Sklon parapetu – zajištění odvodu vody
  • Ochrana oken během stavebních prací
  • Nutná pravidelná kontrola stavu povrchové úpravy oken a dveří
  • Ohlašovací povinnost poškození do 60ti dnů od vzniku škody
  • Okna a dveře musí být vyrobena z jehličnatého dřeva, nebo meranti

Záruka se nevztahuje:

  • Na nalepovací, předsazené příčky a dřevěné okapnice u rustikálních oken
  • Parapety, obložení či olištování oken a dveří
  • Ozdobné překližky na výplních vstupních dveří
  • Okna trvale vystavena extrémnímu zatížení vodou
  • Vady vzniklé nepoužitím okenních paropásek
  • Mechanické poškození lakového filmu (montáží, kroupy, cizí tělesa…)
  • Okna namontována v nadmořské výšce nad 1600m.
  • Okna v budovách o více než 5ti podlažích.
  • Poškození vzniklé relativní vlhkostí převyšující 60% v místnosti

Doporučení:

  • Každoročně ošetřit okna a dveře udržovací sadou Pflegeset
  • Pojistit okna a dveře proti kroupám (živelná pohroma)

Nad rámec záruky Vám nabízíme, pro zajištění bezproblémové funkce Vašich oken a dveří a jejich dlouhodobé životnosti celou řadu servisních úkonů, prováděných, ve výrobním závodě k tomuto účelu vyškoleným pracovníkem.

Servisní prohlídky a zásahy nabízíme za výhodné ceny a jsou plně hrazeny zákazníkem (činnost nad rámec záruky).

Servisní prohlídky jsou dobrovolné a jejich provedení je zcela závislé na přání zákazníka.

Servisní technik nejprve provede vizuální kontrolu a kontrolu funkčnosti jednotlivých prvků, na jejímž základě stanoví rozsah prací a cenu servisního zásahu.

Průběh servisní prohlídky : standard

  1. Vizuální kontrola prvku
  2. Kontrola těsnosti prvku
  3. Kontrola funkčnosti, profilu, skla a kování
  4. Očištění, promazání a seřízení kování

Průběh servisní prohlídky : nadstandard

  1. Obnova nátěrového filmu z venkovní strany

Intervaly servisních prohlídek :

První prohlídka – kontrola jednotlivých prvků a seřízení kování bezprostředně po montáží před předáním díla zákazníkovi – tato prohlídka je bezplatná.

Následné prohlídky – v intervalu každých 12 měsíců ( nejlépe vždy v měsíci, kdy proběhlo předání a převzetí díla zákazníkem ) – tyto následné prohlídky jsou hrazeny zákazníkem.

Z praxe máme ověřeno, a věříme tomu, že pravidelná kontrola a údržba oken a dveří, spojená se správnou obsluhou a péči přispívá ke zvýšení komfortu Vašeho bydlení, k Vaší spokojenosti a v neposlední řadě ke snížení nákladů potřebných k vytvoření pohody Vašeho domova.